Ialomitastea
Nr. 961, Anul , din 21-Februarie-2018



Categorii
Prima pagina
Editorial
Reportaj - Interviu - Anchete
Sport
Politica
Cultura - Sanatate
Zig-Zag Agerpres
Eveniment
Actualitate
Care va sa zica
Anunturi si Licitatii Publice
Mica publicitate
Contact
Horoscop zilnic
Arhiva
sc oyl company
racman-a
hotel ialomita-a
euroinvest tel-a
itp-a
duo manager
lunca_2012
Prima paginaVersiune pentru tiparireRecomanda unui prieten acest articolParerile cititorilor
Cumpărătorii online din Europa preferă să achiziționeze de la retaileri internaționali

• Cumpărătorii din online sunt mai mobili, provin din diverse arii geografice și sunt orientați către ofertele din marketplace
• 71% au cumpărat de la comercianți din alte țări
• 96% dintre cumpărătorii online fac achiziții din marketplace
• 43% dintre utilizatorii de smartphone au cumpărat de pe telefon

București, 5 februarie 2018 – UPS (NYSE: UPS) – Șapte din 10 cumpărători online din Europa au făcut achiziții de la comercianți internaționali, principalele motive fiind prețurile mai bune și dorința de a cumpăra un anumit brand sau produs. Potrivit studiului anual UPS Europe Pulse of the Online Shopper™ din 2017, aceste rezultate confirmă nu doar oportunitățile de care pot beneficia comercianții care intră în contact cu clienți din diferite țări, ci și necesitatea oferirii unei game largi de servicii personalizate pentru a satisface așteptările cumpărătorilor online.
Studiul arată că argumentele principale ale cumpărătorilor, atunci când fac achiziții de la comercianți dintr-o altă țară includ: siguranța plăților (75%); precizarea clară a costului total al comenzii, inclusiv taxele și comisioanele (72%); o politică de retur transparentă (63%); conversia prețurilor în moneda locală (63%) și rapiditatea livrării (62%).
„Datorită internetului, activitatea de shopping a devenit globală, permițând comercianților să-și plaseze și să-și vândă produsele clienților din întreaga lume. Cercetările noastre arată că aproape trei sferturi dintre cumpărătorii europeni online fac achiziții din alte țări. Acest lucru oferă nenumărate oportunități atât pentru micii comercianți, cât și pentru retailerii mari care doresc să-și extindă afacerile”, a declarat Abhijit Saha, vicepreședinte Marketing, UPS Europe. „Misiunea UPS este de a-i ajuta pe aceștia să facă afaceri oriunde în lume la fel de ușor ca în țara de origine”.
Potrivit studiului UPS, majoritatea cumpărătorilor europeni online (96%) au făcut achiziții din marketplace, adică platforme online pentru terți comercianți. 67% dintre aceștia au menționat ca motive pentru cumpărarea din marketplace și nu de la un retailer, prețurile mai bune, iar 43% au indicat gama mai largă de produse din fiecare categorie.
Mai mult de jumătate (52%) dintre cumpărătorii online din Europa iau în considerare opțiunile de livrare oferite atunci când caută și selectează produse online, în timp ce 75% cred că returul gratuit este important. În plus, 63% dintre cumpărători sunt interesați de serviciile de expediere a coletelor în locații alternative cu program prelungit, dacă taxele sunt mai mici decât în cazul livrării la domiciliu.
Retailerii trebuie să adopte o abordare „mobile first”, deoarece gradul de utilizare a smartphone-urilor pentru efectuarea de cumpărături este în creștere. Potrivit studiului, 43% dintre utilizatorii de smartphone au făcut achiziții de pe telefon. Cumpărătorii online folosesc dispozitivele mobile pentru mai multe activități legate de shopping, inclusiv pentru a localiza magazine sau pentru a obține informații legate de anumite magazine (78%), pentru a urmări o comandă (78%) și pentru a compara prețurile (75%).

Despre UPS Pulse of the Online Shopper™
Studiul UPS Pulse of the Online Shopper evaluează obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor de la pre-cumpărare la post-livrare. Studiul din 2017 se bazează pe un sondaj comScore în rândul a peste 6.400 de cumpărători online din Europa, din șase țări (Franța, Germania, Italia, Polonia, Spania și Marea Britanie).

Despre UPS
UPS (NYSE: UPS) este lider global în domeniul logisticii, oferind o gamă largă de soluții, inclusiv transportul de colete mici și mărfuri cargo, facilitarea comerțului internațional și folosirea unor tehnologii avansate pentru o gestionare mai eficientă a lumii afacerilor. Cu sediul central în Atlanta, Georgia (SUA), UPS deservește peste 220 de țări și teritorii din întreaga lume. Mai multe informații despre UPS puteți găsi pe Web, la ups.com®, pressroom.ups.com sau pe blogul companiei la adresa Longitudes.ups.com. Pentru a obține direct știri despre UPS urmăriți-ne pe Twitter @UPS_News.

Despre comScore
comScore este o companie lider în domeniul evaluărilor transfrontaliere, care măsoară audiențele, brandurile și comportamentul consumatorilor de pretutindeni. comScore și-a încheiat fuziunea cu Rentrak Corporation în ianuarie 2016, pentru a crea noul model pentru o lume dinamică, transfrontalieră. Bazat pe precizie și inovație, amprenta datelor comScore combină informațiile despre mediile digitale, TV și cinema cu detalii demografice vaste pentru a cuantifica comportamentul multiscreen al consumatorilor la scară largă. Această abordare ajută companiile media să genereze venituri pentru publicul larg și permite comercianților să ajungă mai eficient la aceste segmente de public. Cu peste 3.200 de clienți și o amprentă globală în peste 75 de țări, comScore oferă viziunea viitorului măsurătorilor. Acțiunile comScore sunt tranzacționate în prezent la OTC Market (OTC: SCOR). Pentru mai multe informații despre comScore, vizitați comscore.com.



( )




Sondaj
?




hotel parc-a
cabinet estetica-a
spala_bine
hotel ialomita new 2013
tritipan
LIVIU
central valentin
Copyright 2004 - 2016 © S.C. IALPRESS S.R.L.  
Ia permisul din prima!
Intrebarile DRPCIV. Mediu de invatare. Legislatie. Pregatire completa pentru categoriile A, B, C si D.